041 722 171 & 051 388 465 info@ta-midea.si

Splošni pogoji

Podatki o podjetju

Jože Pušnik s.p
Šober 50,
2354 Bresternica
Slovenija
DŠ: 11201959 – nismo DDV zavezanci
Matična številka: 1968629000Telefon: 051 216296

Email: info@ta-midea.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa/oddaje spletne rezervacije

 

Dostopnost informacij

Jože Pušnik s.p se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost ponudbe (vsa ponudba, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopna v razumljivem roku),
  5. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke;
  6. g) način plačila,
  7. h) časovno veljavnost ponudbe,
  8. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  9. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cenena spletni strani Ta-midea.si ažurirajo in spreminja pogosto. Cena na spletni strani Ta-midea.si je enaka za vse obiskovalce spletne strani. Cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med Jože Pušnik s.p in kupcem je na spletni strani Ta-Midea.si sklenjena v trenutku, ko Jože Pušnik s.p kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovege rezervacije. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Jože Pušnik s.p kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu rezervacije) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Jože Pušnik s.p in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

 

Načini plačila

Spletna agencija Ta-Midea.si omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s Paypalom na račun podjetja,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, American Express, BA Maestro, V PAY).

 

Izdaja računa

Jože Pušnik s.p po potrjeni rezervaciji pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne agencije Ta-Midea.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Ta-Midea ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

 

Uporaba kode za popust:

  • Izberite ponudbo, ki jih želite rezervirati in jo dajte v košarico;
  • Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vaše rezervacije. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

 

Postopek nakupa

 

  1. Izbira izleta: Na spletni strani http://ta-midea.si izberete ponudbo in kliknite na povezavo ”Rezervirajte”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Nadaljuj na zaključek” in sistem vas pripelje na zaključek rezervacije.

 

III. Zaključek rezervacije: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

Naslov za račun: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek rezervacije.

 

Postopek obveščanja o rezervaciji

 

Po oddaji rezervacije kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je rezervacija sprejeta.

Jože Pušnik s.p lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@ta-midea.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik ob odstopu pogodbe posreduje tudi osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

 Varnost

 

Ta-Midea.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj (Politika varstva osebnih podatkov)

 

Komunikacija

 

Jože Pušnik s.p bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
  • Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Ta-midea izrecno spoštovala.

 

Pravno obvestilo

Spletna stran Ta-midea.si in vsi podatki na njej, slike izletov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

 

Omejitev odgovornosti

 

Jože Pušnik s.p se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njihovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko podrobnosti izletov ali cena spremenijo tako hitro, da Jože Pušnik s.p včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Jože Pušnik s.p kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe.

 

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddane rezervacije, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica rezervacije vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

 

Pritožbe in spori

Jože Pušnik s.p spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Jože Pušnik s.p se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

 

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@ta-midea.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Jože Pušnik s.p bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 

Jože Pušnik s.p se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Jože Pušnik s.p prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Jože Pušnik s.p, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.